موضوع پرسش شما چیست؟
موضوع موردنظرتان را جستجو کرده یا از دستهبندی زیر انتخاب کنید
دستهبندی پرسشها
ورود و ثبت نام
روند ثبت سفارش
بازیافت
سوالات متداول آخرین جشنواره سال
سایر
تعهد به شفافیت
روند ثبت سفارش
روند ثبت سفارش
پیگیری ارسال سفارش
نسخه آزمایشی اپلیکیشن
پرسش های متداول خرید گوشی کارکرده
سوالات متداول تبلیغات نمایشی جستجو محور
ورود به دیجی کالا مهر
درباره دیجی کالا مهر
فرایند تحویل کالا و گزارش
فرایند تحویل کالا و گزارش در دیجی کالا مهر
تعهد به شفافیت
دستیار آنلاین دیجی کالا
ورود و ثبت نام
ورود و ثبت نام
ورود و ثبت نام
ورود و ثبت نام
نسخه آزمایشی اپلیکیشن
سایر
ورود و ثبت نام
پرسشهای متداول
شرایط گارانتی دیجی کالا
امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
در همین راستا شرکت دیجی کالا مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره 02161930010 اقدام نمائید.
مشاهده توضیحات تکمیلی
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
وارد سایت دیجیکالا شوید. روی گزینه سفارشهای من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت روند آمادهسازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
هزینه روشهای ارسال با اشتراک دیجیپلاس چقدر است؟
اعضای دیجیپلاس میتوانند به ازای هر ماه اشتراک، چهار ارسال رایگان بر روی مرسوله های عادی داشته باشند،
به جز ارسال توسط فروشنده ، باربری و سفارش های سوپر مارکتی زیر 150 هزار تومان.
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.
میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟
بله، دیجی کالا تسهیلاتی را فراهم کرده، شما میتوانید تا سقف 20 میلیون تومان به صورت اقساط با بازپرداخت 6 ، 9 و 12 ماهه از سایت دیجی کالا خرید کنید.
چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
چرا به شماره سفارش (DKC) نیاز داریم؟
دیجی کالا برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش یا همان کد “DKC “ این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید…
شرایط خرید و بازگرداندن کالا برای کالاهای سوپر مارکتی چگونه است؟
لطفاً پیش از خرید، موارد زیر را بهدقت بخوانید؛ زیرا ثبت هر سفارش در دیجیکالا به معنی موافقت با شرایط زیر است.
چطور میتوانم بدون برقراری تماس، درخواست مرجوعی کالای خریداری شده را اعلام کنم؟
شما میتواند وارد پروفایل خود شوید و از قسمت سفارشات تحویل شده ، فرم درخواست را تکمیل کنید.
شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید چیست؟
سیستم هوشمند دیجی کالا، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید دیجی کالا باشد…
چطور میتوانم امتیاز بگیریم؟
بعد از ساخت حساب کاربری در دیجیکالا، می توانید با یکی از روش های زیر از دیجیکلاب امتیاز کسب کنید:
خرید کالا
ثبت نظر
انجام ماموریتهای دیجیکلابی
توجه کنید چنانچه ماموریتی در دیجیکلاب موفقیتآمیز انجام شود، دریافت امتیاز آن مستلزم انتخاب گزینه”دریافت امتیاز” میباشد.
چگونه می توانم نصب و پیگیری درگاه پرداخت هوشمند دیجی پی را انجام دهم؟
شما میتوانید پس از مراجعه به لینک https://www.mydigipay.com/ipg/ ، مراحل آن را مطالعه و فرم های لازم را تکمیل کرده و درصورت وجود سوالات فنی درخصوص راه اندازی درگاه با ایمیل merchant.support@mydigipay.com مکاتبه کنید.
آیا روز جمعه و تعطیلات رسمی جز بازه ارسالی محسوب می شود ؟
خیر .به طور مثال سفارشی که با بازه ارسالی 2 روز در روز پنج شنبه بعد از ساعت 8 صبح سفارشی ثبت شود تاریخ تعهد ارسال روز یکشنبه خواهد بود و اگر قبل از ساعت 8 صبح باشد روز شنبه خواهد بود.



