موضوع پرسش شما چیست؟

موضوع موردنظرتان را جستجو کرده یا از دسته‌بندی زیر انتخاب کنید

دسته‌بندی پرسش‌ها

ورود و ثبت نام

روند ثبت سفارش

بازیافت

سوالات متداول آخرین جشنواره سال

سایر

تعهد به شفافیت

روند ثبت سفارش

روند ثبت سفارش

پیگیری ارسال سفارش

نسخه آزمایشی اپلیکیشن

پرسش های متداول خرید گوشی کارکرده

سوالات متداول تبلیغات نمایشی جستجو محور

ورود به دیجی کالا مهر

درباره دیجی کالا مهر

فرایند تحویل کالا و گزارش

فرایند تحویل کالا و گزارش در دیجی کالا مهر

تعهد به شفافیت

دستیار آنلاین دیجی کالا

ورود و ثبت نام

ورود و ثبت نام

ورود و ثبت نام

ورود و ثبت نام

نسخه آزمایشی اپلیکیشن

سایر

ورود و ثبت نام

پرسش‌های متداول

شرایط گارانتی دیجی کالا

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
در همین راستا شرکت دیجی کالا  مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره 02161930010 اقدام نمائید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

وارد سایت دیجی‌کالا شوید. روی گزینه سفارش‌های من کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات می‌توانید سفارش خود را ببینید. می‌توانید در این قسمت روند آماده‌سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

اعضای دیجی‌پلاس می‌توانند به ازای هر ماه اشتراک، چهار ارسال رایگان بر روی مرسوله های عادی داشته باشند،

به جز ارسال توسط فروشنده ، باربری و سفارش های سوپر مارکتی زیر 150 هزار تومان.
 

مشاهده توضیحات تکمیلی

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

بله، دیجی کالا تسهیلاتی را فراهم کرده، شما میتوانید تا سقف 20 میلیون تومان به صورت اقساط  با بازپرداخت  6 ، 9 و 12 ماهه از سایت دیجی کالا خرید کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در حساب کاربری ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

دیجی کالا برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش یا همان کد “DKC   این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید…

مشاهده توضیحات تکمیلی

لطفاً پیش از خرید، موارد زیر را به‌دقت بخوانید؛ زیرا ثبت هر سفارش در دیجی‌کالا به معنی موافقت با شرایط زیر است.

مشاهده توضیحات تکمیلی

شما میتواند وارد پروفایل خود شوید و از قسمت سفارشات تحویل شده ، فرم درخواست را تکمیل کنید.

مشاهده توضیحات تکمیلی

سیستم هوشمند دیجی کالا، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید دیجی کالا باشد…

مشاهده توضیحات تکمیلی

بعد از ساخت حساب کاربری در دیجی‌کالا، می توانید با یکی از روش های زیر از دیجی‌کلاب امتیاز کسب کنید:

 

خرید کالا

ثبت نظر

انجام ماموریت‌های دیجی‌کلابی

توجه کنید چنانچه ماموریتی در دیجی‌کلاب موفقیت‌آمیز انجام شود، دریافت امتیاز آن مستلزم انتخاب گزینه”دریافت امتیاز” می‌باشد.

 

 

شما میتوانید پس از مراجعه به لینک  https://www.mydigipay.com/ipg/ ، مراحل آن را مطالعه و فرم های لازم را تکمیل کرده و درصورت وجود سوالات فنی درخصوص راه اندازی درگاه با ایمیل merchant.support@mydigipay.com مکاتبه کنید.

خیر .به طور مثال سفارشی که با بازه ارسالی 2 روز  در روز پنج شنبه بعد از ساعت 8 صبح سفارشی ثبت شود تاریخ تعهد ارسال روز یکشنبه خواهد بود و اگر قبل از ساعت 8 صبح باشد روز شنبه خواهد بود.